och då va det dags för fredags mys =)

Varför säger alla att jag ska skaffa ett akvarium ? :P

fredag idag riktigt skönt, har varit en seg eftermiddag i skolan , har iallafall fått reda på var vi ska ha vår praktik och jag ska då vara på ragnvalla precis som jag ville, nära till mormor och nära dit här ifrån bara ta cyklen om det inte är kallt och jävligt .
hade prov i förmiddags och det gick skit bra, fick 8,5 av 9 men det var bara en tenta på G nivå men jag fick G+ :) så nu är det bara en massa arbeten som ska in, kommer ha sjukt mkt att göra till på onsdag ska få in det här med närvsystemet i huvudet och det är inte det lättaste och jag antar att det var därför lektionen i eftermidaggs var så seg..

aja, ikväll blir det tacos och idol :) och bara en lugn hemma kväll . I morgon blir det en massa pluggande för min del och sedan en sväng till familia . däreter får vi se vad som dyker upp :)

söndagen är planerad att vi ska till saxtorp och kolla cross :)

får väl skriva lite i helgen om hur allt har blivit på söndag, innan dess får ni hålla utkik om där kommer något nytt.

ha det så bra allesammans

kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0