så va det tisdag .

tjena hallå :)

har precis kommit hem från sjukgymnasten, gick hur bra som helst för Hg idag haha men som jag skrattade såg lite roligt ut :P kanske dags för mig också att börja träna snart .. hmm :)

skrev ingenting här igår kan bero på att vi inte va hemma så speciellt mkt, kom hem från skolan vid 16 va mega trött men åkte iallafall till city gross och handlade det vi behövde och lite till , efter det blev det bara hem och byta om och sen ner på kina resturangen och käkade, va så jäkla gott helt klart bättre att sitta där nere och käka än att ta det med hem :)
sen blev det ett bad när vi väl kom hem och en Johan falk film som va så sjukt bra :) somnade gott där efter med en jävla huvud värk =/  men den verkar va borta idag  så hoppas den inte kommer tillbaka .

snart ska vi ut till Åstorp och se vad dom säger där mer skriver jag inte förrän jag vet helt hundra :P

upptaderar senare ha det så bra så länge hejhej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0