tjena hallå :)

gick hur bra som helst att köra mamma hem :) som vanligt . började leta efter alla mina grejer som jag fått som jag ska ha när jag flyttar, hade varit rätt bra att haft de snart. men hittade inte ens hälften, vetifan var de har tagit vägen =/ får leta riktigt rejält ute i gargaet och förrådet sen en annan dag .

idag käkade vi faktiskt middag uppe på ättekulla, va riktigt längesen jag åt där och lika gott som vanligt var det :) i morron blir det ut i till city gross och stor handla, fan ingen mat hemma knappt :P  sen blir det bara massa plugg resten utav dagen eftersom jag har prov på onsdag ju..

Börjar fundera lite faktiskt, det handlar ju om två personer varför är det då bara den ena som ska höra av sig ? och när man inte gör det så blir det bara massa snack, sådana personer behöver inte finnas i mitt liv . snacka bakom ryggen är det värsta man kan göra helt enkelt..
så därför så ska jag säga så här, folk som antar att jag inte har tid har verkligen väldigt fel. tid kan man alltid ta sig oavsett om det är 5 minuter eller 5 timmar . och bara för att mitt liv har förändrats till det bättre på den senaste tiden så ska det väl inte vara fel ? tycker att de som står en nära borde förstå det , för bara för att jag sitter i en annan bostad och det är saker som ska göras här så betyder inte det att jag har fullt upp hela tiden. Skolan däremot tar tid och så får det va tills det är klart för detta är något jag vill och då ska inte någon komma ivägen och förstöra det för mig. ni får tycka det låter egoistiskt men vadå ska jag sluta med något jag verkligen vill och har kämpat för så länge bara för att dt inte duger för någon annan ??
jag tycker iallafall att det inte alltid är upp till en person att lyfta telefonen , för jag tror att det är det man gör när man tappar kontakten med varandra, det blir upp till en person som sedan inte bryr sig på grund utav att det är lika mkt ansvar från bådas håll..
Ja jag vet inte riktigt längre, vet inte om jag vill skriva mer för snart blir det nog bara fel. är så mkt jag hade velat skriva men känns inte som det är riktigt rätt än !

frågan är nu bara om man är säker på de som verkligen står där i alla väder ?!

nu ska jag återgå till mitt tv tittande sen blir det en film innan sängdags.
ha en bra kväll.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0