Torsdag då ja.

åkte hem till mamma vid halv 11 i morse käkade lite frukost och sen va det dags för städning . Hg la sig framför tvn så länge medans jag sprang där fram och tillbaka.

efterdet va det raka vägen till sjukgymnasten som också gick skit bra faktiskt :)

sen har det bara varit massa plugg idag med =/ pust, skönt det snart är helg :)

hoppas på att mitt prov ska gå bra i morgon nu är bara frågan om jag ska ta bilen eller bussen ?  hmm får fundera lite över det hehe..

i morron ska vi hem till mamma och hålla henne sällskap eftersom Jonny är i norrköping blir lite mat och sånt gott :)

vad som mer händer i helgen det vet jag inte men jag lär väl uppdatera någon dag iallafall :)

har väl inte så mkt mer och skriva om just nu, blir lite tv nu innan det är dags att sova :)

ha det så bra


!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0