Vaccination

efter många fundreringar ska jag nu också ta vaccinet mot gris inflensan, ville först inte men efter jag hade pratat med en massa folk här och var så ångrade jag mig, hellre lite feber än att bli riktigt sjuk. så fick en tid i morron 17.30 , hoppas någon vill följa med mig haha :P mesig jag är men va fan..

har prov i morgon också, på hjärtat denna gången skit mkt och riktigt svårt tycker jag, får plugga enormt mkt nu och hoppas på att det funkar bra .

strax ska jag och hämta mormor och köra henne till Bjuv :)
solning ikväll med tänkte jag :)

Började morgonen med att gå upp tidigt skulle till sjukgymnasten och passade på att gå in om POLISEN ( :S ) också, skulle ju hämta min skyllt funderar fortfarande var på väggen jag ska hänga den ?! vad ska jag annars ha den till egentligen har ju redan köpt ny ju..



Hans och ROcky har också varit på besök, möös med min lilla vovsing haha :D Mmmm :)

nej nu ska jag ta och göra ve mig så jag kommer ivväg :)

Hörs senare . Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0