4/9 nummer två :)


så nu är vi hem kommna igen :) blev hemma lagad pizza , skit gott :) mycket godare än vår :P haha.. nej men det va trevligt iallafall :)

sen va ju tanlen att vi skulle hem och kolla på V för vendetta , men vi fastnade hemma hos sarah&Hans , fick hålla Hans sällskap medans sarah körde micki hem , så blev att vi va där ett tag :) fick lite muggar och ett durkslag också :) alltid bra att ha !

så nu sitter vi här och degar framför tvn och nyss ätit bakelse :) snart sängdags också, en ny dag i morgon ju :)

sen har jag bara en sak till att säga, FAN vad jag är glad för att vi har fått tillbaka kontakten som innan Sarah, saknat dig mer än mycket och nu när ni bor så nära så kan det ju knappst gå tillbaka till det som det va förr. är glad för att du finns i mitt liv ! Love You B2 : )

Nu ska jag vara social med min man :) Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0