en ny vaken Helena :)

ja ush nästan precis vaknat , råkade somna men det va verkligen skönt och behövligt måste jag säga :)

går dagen blev inte som tänkt, följde med Hans hem till Ewa ( Sarahs mamma) eller ja till hennes koloni och hjälpte dom att få hem trädgårs möblerna och hamocken , haha...

Ja iallafall jag och sarah fixade och trixade med att trädgårsmöblerna skulle få plats i hennes jobbebil och det gjorde dom också men tog lite tid sen kom vi ju till det här med hamocken , själva ställningen gick inte in i bilen så vi la den över bilen istället och körde , va ju bara över vägenn ändån men sen kom nog det värsta vi skulle få in den på uteplatsen och fick lyfta den över allt skrattade så jag höll på och dö och va där någon som såg oss måste dom tyckt vi va dumma haha :P

Tog iallafall ett tag där, gick hem till Hg efteråt och åkte till Max oxh käkade :) gott va det.

och sen va det dags för Idol , sarah och hans kom över och satt här och tittade med oss , va ju inget speciellt ändån inget sånt roligt som det har varit förr.. tycker ju nästan det är som bäst nu i början när man får höra hur alla låter även dom dåliga haha :P

aja, efter det blev det solning och sarisen följde med mig :) som bäst med sällskap fast man inte ligger i samma rum, dubbel solariena är inte lika bra, tyvärr..

Nu är det bara 2 dagar kvar på jobb :) sen får man se hur det blir i fortsättningen men det skriver jag mer om när jag vet :)

ska ner och hämta våra biljetter till Gbg idag också vilket är ett måste åker ju på fredag så, annars blir det bara lugnt lite mat och tv med Hg :)

Ha en bra dag !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0