Första skoldagen :)

Började klockan 9.00 i morse hämtade sara bara runt om hörnet och mötte upp Josefin utanför, tur vi va tre så man hade sällskap för lite pirrigt va det ju faktiskt. och det brukar väl va så för alla , första skoldagen liksom :P

men allt gick skit bra :) va bara lite information om skolan och kurser och sådär så va mest prat och lyssna fram till lunch och då blev det thaibox för min oc josefins del , sara nöjde sig med ramlösa ..

tillbaka till skolan igen som faktiskt inte låg vid knutpunkten längre utan på söder , ingen större skilland bussen stannar där ändån :) iallafall vi blev delade upp oss i två klasser, A och B  . hamnade med Josefin, skönt! men sara skulle också varit med , för vi har ju inte exakt samma schema får bara hoppas på att det går att lösa .

så första dagen kan man sammanfatta som skit bra iallafall :) hoppas bara att det blir så framöver men det tror jag säkert ..

idag händer väl inte allt för mycket annars, blir bara lugnt har precis fått in tv bänken som sarah och hans inte skulle ha längre så dom va här en stund och snacka lite skit :) Glömde dock min jacka där bort :/ suck.. :P

Vi hörs kanske senare , ha det så bra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0