Godnatt !

Då var det söndag igen, men blir inte en vanlig måndag på jobb i morgon, nu ska jag ju börja skolan :)
ska vara där kl. 9.00 i morgon och jag hoppas på att allt ska gå bra :) känns skönt att sara och josefin också ska börja faktiskt..

har bara blivit slappe framför tvn idag , repriser utav Idol sen blev det maxi handlade lite mat och sen solade jag och sen bar det av till sarah och hans och spelade bingolotto och käkade :) vann inte ett skit, mög lott :(
sarah fick iallafall 100 kr så alltid något :) blev kyckling ,curry och ris till middag , mega gott :)

Har precis städat lite, fick något ryck haha.. så nu är det sov dags så man är pigg och vaken i morgon :)

sov gott allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0