ingen skola :(

kom hem en runda igår :) kela lite med min katt och somnade som en stock, vaknade av att mamma sa att det va mat så käkade lite där :) längesen nu ju.. men fy vad jag mådde dåigt :(

halsen gjorde ännu mer ont, så åkte tillbaka hit kollade på idol och hade det mysigt :) Hg va ju på kalas hos hans farmor :)

gick faktiskt och la mig tidigt igår för att må bra idag och visst mår jag bättre men inte så som jag hade velat så blev att jag stannade hemma från skolan idag :(

har precis skrivit klart mitt ena arbete så någon nytta har man gjort idag iallfall :) nu funkar min data igen wiihoo :)

har ett arbete till jag ska göra, få se om jag börjar med det lite senare :) tar allt som deet kommer nu faktiskt..

skit hungrig är jag och Hg är hos Hans och fixar sin data.. får väl bli nudlar eller något :)

Ciaoo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0