lite om denna dagen ..

vaknade mitt i natten av att Hg låg och trösta mig, drömde något skummt så låg bara och grät :( tur man hade någon vid ens sida även om det va mitt i natten :)

sen va det bara dags och gå upp vid halv 10 , vi skulle till framtid fanns faktiskt ganska så mycket där men vi köpte inget, det va en byrå som behövdes men det fanns ingen som passa bra här.

efter det åkte vi på en outlet med en massa kläder och sånt där, träffa Sarah och sussi där också :) blev lite snack men där va SKIT mkt folk så vi stack lika fort igen, åkte till Aldas och käkade, blev en bakadpotatis för min del och en varm macka för Hgs del :) mega gott :)

kom ju på att Rocky fyller år idag , 2 hela år , stor vove nu men i ganska litet format haha .. åkte ut på Väla för att köpa något gott till honom och vem träffar vi inte där, jo sarah haha :P

handlade iallafall några korvar och en grissvans till den lille , glad blev han nog mest för korvarna för han satt där och titta på den tomma påsen när det bara va svansen kvar haha , söt e han :)

så nu har vi precis kommit hem från sjukgymnasten, skulle in om skatteverket också men där va skit mycket folk där också så får ta det lite senare, har varit full rulle hela förmiddagen :) skoj faktiskt och jag mår så mycket bättre idag med, fast jag fortfarande är skit trött, får se senare ikväll hur jag mår inföe skolan i morgon .

Nu blir det lite städning faktiskt, kan va rätt skönt att få det gjort hoppas på att jag får lite hjälp fast nu är Hans och Rocky här så det blir väl inte mkt med det hehe..

hörs senare !

Puss å Hej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah såå söt han e på den bilden :)

2009-09-24 @ 22:50:29
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0