Party & bingolotto :)


ja, fest blev det igår hemma hos sarah, käkade lite och satt och spela kort och hade det skit roligt :)

Hans kom hem efter några timmar eftersom att han inte mådde bra :(
och det gjorde verken jag eller sarah heller, men ut gick vi iallafall ..

stack upp på stinsen först, skit längesen jag va där så det va trevligt faktiskt :) fick kanske lite mkt i mig haha, längesen man va ute och festa ju så det va väl därför, blev bara en lite runda på crom sen tog jag taxi hem igen :)

och idag har varit en riktigt seg dag, sovit halva dagen sen blev det iväg till Burger king och city gross :) handlade lite mat till nu ikväll blev hemma lagad pizza skit gott :)

och nu sitter vi här med våra kära bingolotter och försöker vinna men det skiter sig som vanligt haha :P sista gången jag köper en binglott om jag inte vinner något idag :P Mahha kanske inte ska säga för mkt :)

Nu blir det tillbaka till tvn :)

sov gott allaesammans :)

Puss Å hej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad roligt jag hade :) får vi fan göra om <3

2009-09-27 @ 21:58:29
URL: http://dampmickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0