prov och en ny tv :)


idag hade vi vårt första prov i skolan, om hälsa.
va skit lätt faktiskt och jag tyckte det gick super :)
kan ju kanske inte direkt kalla det för prov men vi fick en lapp s skulle vi förklara det som stod där ..
hatar prov mer än något annat egentligen, kan sitta hemma och kunna allt sen kommer jag till skolan och så är det precis som att allt är borta .. :/ men inte idag wi :)

efter skolan så åkte jag hem till Hgs föräldrar och hämtade upp han så körde vi till Lund skulle kola en tv.. eller ja, Hg skulle kolla ny tv :) stack ut där strax efter två och kom efter 8 .. helt slut är jag .. varit runt i alla möjliga butiker och kollat tv och tillslut hittade han en och fin är den :)

så blir lite tv ikväll men lär väl slockna rätt fort :)

Ha en bra kväll alla :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0