snart Idol :)


då är denna dagen också slut snart, snabbt går det.

börjar känna mig lite bättre men är sjukt trött så lär somna gott i natt, skönt !

har precis kommit hem från sarah och hans har varit där ett bra tag faktiskt :) vilade lite på deras soffa med lilla Rocky , myspys :) sen kom sarah hem så blev lite snack med henne och lite sådär trevligt :)

snart Idol, och det ska jag se :) efter det blir det nog sängen , hoppas på att jag är frisk i morgon. Hatar och va sjuk :(

puss & Hej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Försöker fylla den enorma tomrum som har gjorts efter att nbitchie och snorungarna lagt ner. Så följ och kolla in på: www.fuckwithyou.blogg.se

SPREAD THE WORD!

2009-09-23 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0