Ikea&Väla


Blev en kort dag i skolan idag, halv 9 till halv 12 :) va ganska lugnt, bara mer info om allting och lite genomgång om vad som händer i morgon och så :) Ush då går jag från halv 9 till halv 4 :/ lång dag men det ska jag nog fixa :)

nu blir det snart ut på Ikea och Väla och lite sånt med Hans, Hg och sarah :) måste köpa en ny väska som är lite större så jag får plats med alla mina saker och kolegeblock och lite såntdär :)

väntar bara på att tv ätten ska bli torr, eftersom när vi tvätta sista maskinen igår så slängde jag in det i torktummlaren och när jag kom ut hade den nog inte ens startat .. så nu fick jag boka en tid idag trodde det va mellan 14-18 men det va mellan 10-14 haha :P så hade kunnat gå ut när jag kom hem från skolan.. men men nu blir det torrt iallafall :)

ha en bra dag :) Shohej :)

blev inegn bild för internet är CCCCCPPPPPP !!!!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0