WIIIIIIHOOOO :)

Vilken bra dag detta är helt underbar :) KOM in på skolan så på måndag så ska man börja på undersköterska utbildningen på måndag :) Josefin och Sara kom ju också in ännu bättre :) så kul det ska bli och jag hoppas bara att det väl blir det när man kommer dit också :) men det ska nog gå bra tror jag.

så nu är det bara att hoppas på  att man kan ta tjänstledig från jobb ett tag och det hoppas jag att jag får annars så får det väl va så =/

vad som händer idag det vet jag inte ännu ska iallafall ner och hämta biljetterna tills på fredag då vi ska till Göteborg :)

Hans och Rocky kom nyss hit , sitter och snackar lite :)

sola är ett måste.. Aa ja va fan vi tar det som det kommer :)

Ciao !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! Så roligt! =) Det kommer säkert bli jättekul och gå superbra =) Puss&Kram!

2009-09-08 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0