Äntligen :)

då var det helg, skit skönt !
skolan har gått mega bra idag, började dagen med venprovtagning ( när man tar blod från armen) men dock bara på plastarmar men det var inte det lättaste, gäller att ha koll på allting. men några försök till så kommer det gå skit bra :) sen var det dags för lunch, träffade sara och josefin utanför skolan och gick och käkade och snacka en massa om allt möjligt, första gången jag träffa Josefin på nästan två månader så det var riktigt kul fast det inte blev så länge. eftermiddagen var det prov och lite annat som behövdes höras på :) fick min praktik på sjukhuset så nu är jag nöjd :9 var vet jag inte än :) känns skönt då har man både erfarenhet från vårdboende, hemvården och nu sjukhuset, vilket cv jag kommer ha och det bästa av allt där komer stå undersköterska :) Känns som framtiden kommer se ljus ut iallafall nu när man har en ordentlig utbildning, måste nog säga detta är nog något av det bästa jag gjort i mitt liv helt klart!

iallfall körde till posten och fick iväg ett paket så nu ska jag bara vänta tills jag får tillbaka ett annat, drygt! kom hem och hittade katten min under överkastet i sängen, leta som en dåre och tänkte så trött var inte jag i morse så jag glömt om hon var inne eller ute ;P hehe.. såg sedan en liten knöl sticka upp under täcket och där låg hon min lilla sötnos :)

har städat upp lite och håller på att tvätta, får se lite vad jag ska hitta på, André ska ju jobba över idag med så vi får se helt enkelt :)

ska lägga mig på soffan ett tag, kolla tv och käka mitt godis så ni får ha en bra fredag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till praktikplatsen gumman! Vad roligt! Är det någon avdelning som du helst vill vara på?

2010-04-16 @ 18:11:31
URL: http://J0hannaG.bilddagboken,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0