Blommor :)

har nyss kommit hem från min kära mormor, hämtade mina kläder som blev mega bra fast ska bara se först hur dem sitter på men det ska nog vara bra då med :) fick en massa blommor och en blomsterlåda så nu har jag plnaterat om blommor haha :) Vuxen poäng här eller vadå ;P haha..
aja skit i det :) ska börja städa också strax så det är gjort, i morgon har jag skol hela dagen och efter det måste vi och handla och sen är väl den kvällen slut och sen på fredag är hela dagen full, skolan först sen hem till Mamma och fixa smörgåstårta till på lördag och sen hem och röja undan lite och sen är det ju Partyy :) Wiho! ska dock håla mig i skinnet måste vara pigg på lördag när man fyller år och ska ha gäster haha :) det löser sig som alltid :) Nu ska jag ta och resa på mig iallafall, sätta igång musik och börja städa. suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0