då är det sommar.

dålig uppdatering men så kan det va ibland :)

Fredag idag hur skönt som helst har varit ledig hela dagen också :) men har ju dock suttit med mitt arbete, nu ska vi snart och sola sen blir det tvätta ikväll och tacos till middag sen får vi väl se vad som händer :)

veckan har varit full som vanligt, i tisdags var det skolan hela dagen och sen åkte jag hem till mormor och fika och sen blev det hem till mamma för middag haha :) sen var den kvällen slut :P onsdags var också skola hela dagen och sen åkte jag och sara hem till henne men innan det blev det årets första glass på sofiero kisoken då är det sommar :) igår var en kort dag i skolan, käkade lunch med mamma och sen åkte hem till henne och Jonny och städa och putsa fönster :) snart åker dem på semester (IGEN) och då ska vi bo där ute i 5 dagar :) nu får det vara färdigt skrivit för idag för nu har jag inte tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0