Dem vann :)

HIF vann självklart igår och fy fan vad folk där var, 16200 för att vara exakt och vad går där in? 17000 typ. När mantchen väl började så blev det nog lugnt i hela stan för kändes som alla kollade på den här matchen :) regnade gjorde det också men bara lite smått och det hade kvittat om det hade spö regnat för det hade inte gjort något ändå :P
tog en evighet att komma ifrån också eftersom då skulle ju ALLA hem och kändes som alla hade kört bil haha :)

Pluggade ju en hel del till provet vi skulle ha idag, kom till skolan som vanligt vid 9 tiden och självklart så hade vi ingen läarare, båda två var borta av olika anledningar så vi fick svara på frågorna som hörde till provet och sen fick vi gå hem igen, så klockan 11 slutade vi! Fick lite ångest först och tänkte vad ska jag nu göra. plus att jag hade lagt på parkering för hela dagen , suck! men men åkte och handla lite frukost och körde hem och käka och nu sitter jag här lite halv sömnig , funderar på att sova en stund men man blir ännu segare då plus att det blir lite svårare att somna ikväll. ska skriva lite på mitt arbete iallafall och sen får vi se .

ska ta och rensa min kamera också så jag kan få upp lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0