en hel dag :)

Tjena hallå :)
idag har vi haft en hel dag, vaknade sjukt tidigt faktiskt fast jag var hemma vid 02.00 igår. hade en sjukt trevlig kväll hemma hos Josefin med Sara, käkade gott, drack lite vin men blev dock bara två glas och sen satt jag med vatten, var så jäkla törstig och på något sätt så har jag fastnat för vatten, is kallt så klart !
Iallafall åkte ut på Center Syd först och handlade en tröja och lite underkläder efter det ville André ut till Nova i Lund så vi körde dit, gick runt lite och kollade och hittade värdens finaste jacka, FAN att jag inte jobbar , jag blev så ledsen :( fast det var en vinter jacka så hade jag köpt den om jag hade haft pengarna men men jag får hålla ut till det är vinter för nu ska man ju faktiskt köpa sommar kläder haha ;P


åkte hem igen iallafall hann bara sätta oss i soffan sen såg jag att det var höganäs marknad så vi åkte dit, var ju kanon väder ute :) dock var det inte så speciellt kul så vi gick en snabb runda och sen körde vi hem till Andrés föräldrar han hade ju köpte en fantomen mugg till sin pappa, sött :) haha, jag fick iallafall en rosa med döskallar :) skit fint :)
satt där ett tag och flabba och sen körde vi och handla eftersom vi hade bestämmt oss för att vi skulle grilla efter många om och men :) så körde till City Gross och handlade allt vi behövde så ikväll blir det flintastek med potatissallad och vanlig sallad , MUMS :)

vad vi ska göra sen det vet jag faktiskt inte, kanske ta någon öl eller två vi får se :) får ju spara sig till nästa helg då det blir fest :) ska försöka bjuda lite folk också nu dem närmsta dagarna :) Kommer bli skoj :) För er som inte vet så ska jag ha fest för att jag fyller år den 1 maj :) Wiho hoppas på en massa fina paketer och underbara folk :)

Nu ska jag gå ut och hjälpa gubben med grillen och ställa mig och göra lite sallad :) Ha en bra kväll :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0