Full vecka framför mig !

Söndagar brukar vara dagar då man bara ska ta det lugnt, dels för inga ställen har öppet särskilt länge och dels för det är jobb/skola i morgon igen. jag kan verkligen säga att jag är skit seg idag, känns som jga var ute och festa igår men icke, har iallafall varit ute och gått en lång runda idag riktigt skönt väder var det men som vanligt hade jag tagit på mig för mycket. Har alldeles nyss städat av alla ute möbler men det är nog dags att köpa ett nytt bord för det blev inte särskilt rent =/ städat och fixat här är också gjort så det känns skönt att ha det gjort. Måndag i morgon igen som sakt och skola igen mellan 13-16 då vi börjar med våra valbara kurser och i mitt fall ska jag läsa sjukvård så ni lär se mmig på sjukhuset senare haha :)

har en hel del att fixa i veckan också eftersom vi åker till mamma och jonny på onsdag direkt när André kommer hem från jobb, ska bo där ute tills söndag så måste packa och allt på tisdag så det är tur jag är ledig :) ska även ut till mamma en runda då med. denna veckan kommer bli ganska full men det är skönt ibland iallafall !

ska försöka laga kyckling i ugn med currysås och ris så hoppas på att det blir bra hahah ;) hittar dock inget recept så får göra det på mitt eget lilla vis :)

ska ta mig upp till affären nu iallafall ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0