Härlig dag!

Ännu en natt där man inte har lyckats sova ordentligt, fast i natt vet jag inte ifall det var för att jag är ovan att sova hemma, låg mest och lyssna på alla ljud och ifall min katt ville gå ut eller något sådant, men nej det ända jag verkligen fick höra var en snarkande man sidan om mig haha :) sov iallafall skönt dem timmarna jag fick sova. kan också bero på att jag inte gör tillräckligt mycket om dagarna, har mest tagit det lugnt nu men har ändå fått saker gjort, aja får väl sätta fart igen :)

Idag mötte jag Johanna och Alice i stan , gick en runda bort till gröningen men där blåste det för mycket så vi vände och gick och satte oss på mezzo(?), käkade tzatziki med bröd till, skit gott var det :) så det har varit en mycket trevlig dag idag :)

satte mig ner för att jag skulle passa på att plugga lite men jag fastnade här, dock inte för så länge för ska bara skriva klart detta och sen sätta mig bekvämt i soffan :)

snart är det helg igen, tiden går så snabbt så jag hinner knappt med, härligt väder är det ute och det hoppas jag att det är hela helgen så man kan vara ute :) grilla ska vi också passa på att göra i så fall :) Åhh Sommar kom nu :)

Ha en bra dag i solen :) Tjohej :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för idag hjärtat, det var mysigt! :) <3

2010-04-15 @ 16:12:53
URL: http://J0hannaG.bilddagboken,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0