Helt perfekt!

helt underbart, fick precis ett samtal om att vi inte har några lektioner i morgon så skönt :) jag som precis hade öppnat boken och skulle börja plugga till provet, kan inte bli mer tajmat :) så en ledig dag till, ska ut till Bjuv och hämta ett paket hoppas det är rätt denna gången sen efter det ska jag hem och städa tänkte jag för det behövs på kvällen ska jag hem till Josefin och dricka lite vin, käka och bara snacka en massa skit :) kommer bli en skit bra dag i morgon !

håller just nu på att laga lite mat sen ska vi ut och gå (tror jag), och hämta choklad och lite öl hos andrés föräldrar :)



Ha en bra kväll och en underbar helg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0