HIF-MFF

idag är det HIF-MFF och vem vinner ?? Självklart HIF vad jag hoppas på iallafall. Kommer bli fullsmockat med folk på Olympia och det gillar vi :) Hela stan kommer vara upp och ner, skit kul!


Innan matchen blir det en Öl med tjejerna :) och såklart ska dem festa vidare efteråt men inte jag, jag ska hem. skola i morgon med prov och allt så gäller att vara i form då haha :) Men det tar vi igen en annan dag hela sommaren framför oss :)

Var lite orolig ett tag, tänkte bara att jag kommer aldrig hinna. men vi sluta halv 12 istället idag så skönt så nu sitter jag och pluggar och ska göra det ett tag till sen göra ve mig lite så ha en bra dag och håll på HIF :)

 

Puss och kram

 

 






Kommentarer
Postat av: Libanmonica

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 19:40:31
URL: http://libanmonica.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0