Mitt huvud !

Godmorgon!

har precis fått i mig lite frukost och ska strax göra mig klar och köra hem till mormor en runda och prova kläder :) efter det ska jag träffa Josefin :)

Av någon konstig anledning har jag fått skit ont i mitt huvud, går upp och ner hela tiden och igår kväll mådde jag verkligen inte bra =/ hoppas inte att jag blir sjuk för det orkar jag inte! snart helg så man kan vila upp sig, André ska ju jobba över så frågan är vad jag ska hitta på, men det löser sig alltid!

btw ska ta och ändra texten i överskriften så man ser vad där står ska bara ha ork till det också haha !



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jo jag vet fakstikt det :) tack ändå ;P

2010-04-22 @ 12:55:27
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0