Nya skor :)

snart är denna dagen också slut, eller ja klockan är snart tio över tolv så i pricip är det fredag nu. hela degn har jag suttit med mitt arbete som äntligen blev klart så nu är det inskickat, har bara tre kvar PUH!
Älsklingen kom hem från jobb och vi åkte ut till Familia och jag fick mitt påskägg eller påskpresent ;) ett par nya sommar skor , ballerina skor ett par vita riktigt snygga var dem faktiskt . första gången jag har såna skor men jag är riktigt nöjd faktiskt :) nu ska väl bara jag hitta något till han, hmm inte det lättaste haha men får se får väl bli en middag ute annars :)

åkte hem till mamma och jonny där mormor var hämtade bara lite saker och där stod två påskägg till oss plus en hel korg med godis :) MUMS! så nu är här hur mycket godis som helst men det är trots allt påsk ;)

har precis spelat lite Guitar hero och jag är helt slut i mina händer , så ska faktiskt ta och krypa ner i sängen strax hade jag tänkt . I morgon blir det middag hemma hos Mamma och Jonny med Mormor och André och på Lördag blir det middag hemma hos Andrés mormor , skönt att slippa tänka på middag nu i två dagar :)

Ha en trevlig helg allesammans vi hörs när vi hörs och glad påsk :) Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Glad Påsk hjärtat! Vi måste ta tag i den där dejten snart ;) PussPuss! <3

2010-04-02 @ 07:46:03
URL: http://J0hannaG.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0