Skulle önska himmlen hade en telefon...

Nu är man tillbaka i stan igen efter några dagar ute hos mamma och jonny, tiden går så fruktansvärt snabbt så det är sjukt, har varit ett par lugna dagar vilket har varit skönt, bara kopplat av och haft det bra :) nu får man sova trångt igen haha men det ska nog gå bra, dock utan min lilla kisse :( men man vänjer sig nog vid det också :)

I morgon är jag ledig då ska jag ut till Mamma igen och sen ska jag även plugga lite :) detta var allt från mig idag iallafall Godnatt allesammans :)


Skulle önska himmlen hade en telefon så jag kunde höra din röst igen.Jag tänkte på dig i dag, men det är ju inte något nytt.Jag tänkte på dig i går,och dagarna före det också.Jag tänker på dig i tystnad.Allt som är kvar är minnen och en bild i en ram. Ditt minne är hos mig för alltid. Gud har dig i sina armar... Jag har dig i mitt hjärta ♥

saknaden är stor, Jag älskar er Moster Eva, morfar och lilla Lady ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0