Slut i kroppen efter..


Idag har varit en hel dag också, skönt!
gick faktiskt och la oss ganska tidigt igår efter vi kört ner Josefin till stan :)
Åkte ut till höganäs för att kolla lite, åkte sedan ut på kullaberg och gick en runda käkade först vofflor, tror inte min var så färdig för fick ju skit ont i magen efteråt men vi gick iallafall en sväng , sjukt varmt var där också :) körde vidare ut på väla, andré köpte inlines :) haha, så vi åkte en runda när vi kom hem och nu är jag helt slut i hela kroppen så en dusch satt verkligen bra !

blir en tidig kväll idag med för jag ska upp hyfsat tidigt i morgon och plugga lite måste ju bli klar med allt!
Hoppas på fint väder även i morgon när man är ledig o allt :D

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0