två sömnlösa nätter.

vad är det som händer egentligen, dem här två senaste nätterna har jag bara vaknat, somnat, vaknat och så vidare sen när det börjar bli morgon kan jag sova hur bra som helst iallafall i två timmar. kanske för mycket sömn eller vad tror ni ?
gick aldrig till skolan, hatar mig själv för det men måste hem till mamma en runda nu på dagen iallafall så jag får läsa det jag kan i min bok helt enkelt.
liter smått hungrig är man också så funderar på vad jag ska ta och laga för något gott :)
ska även packa ner det sista som ska följa med så man har det gjort. så idag blir det mest en massa fix och trix .

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0