En mus i byrån :)

Siter här med papper över allt och försöker plugga lite, ångrar lite att jag valde denna kursen för inte något som jag direkt är intresserad av men men det kan vara bra att ha kunskap om både medicinskt och psykiskt !

Va uppe med tuppen idag, skulle till sjukan ju och det gick fort, nästan för fort för när vi var klara på röntgen så var det två timmar kvar tills det var dags att träffa doktorn så vi åkte ner i stan och käka och lite sånt gott :) När vi väl var klara på sjukan mötte vi upp Sarah för att vi skulle ta emot Rocky, hon hade en mus i byrån och satt musfällor över allt så han kunde inte vara hemma själv ;P Blev lite fixande också innan vi åkte hem igen :) Blir en lugn dag idag bara, är sjukt trött och i morgon ska man upp tidigt igen plus jobba, PUH!

Ajja, ska nog gå och hålla min älskling sällskap nu ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0