Färdig undersköterska

Sådär nu är man färdig undersköterska :) Känns mega bra så nu hoppas jag bara att jag får ett jobb också ;) Igår kväll var vi ute och käka med klassen och det var faktiskt väldigt mysigt, god mat och dricka fick vi men servicen var inte den bästa, normalt att vänta en halv timme på att man ska få pengarna tillbaka? Nej, efter 20 minuter fick de räcka så gick fram och sa till dem !

Ajja kvällen var skit bra iallafall ;)

Har precis komit hem från min mormor, satt där och snacka en massa och fick en lite peng också för jag slutat skolan :)

Ikväll blir det middag ute med andres föräldrar så nu har jag lite o fixa innan det, systemet, städa, duscha och allt det där :)

Så nu ska jag sticka så jag får saker och ting gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0