Givande dag

Hello :)

har varit en mycket givande dag, började dock tråkigt vi var ju tvungna att tvätta och jag tycker det suger att springa fram och tillbaka till tvättstugan hela tiden men det är sådant som är ett måste, vad ska man annars ha på sig liksom ???

Åkte efter det ut till mamma och tog hand om katten idag med eftersom hon skulle till sthlm och jonny jobba länge , var där en stund och sen körde vi till Center Syd för jag skulle hitta något fint linne att ha på mig på lördag och det gjorde jag också, blev ett linne, en tröja och en bh så passa perfekt :) Åkte ut till city gross och handla lite och även inom maxi för att få tag på en grillad kyckling :) Åkte hem och kela lite till med kissen och nu har jag precis landat i soffan .

Nu ska jag påbörja vår kyckling sallad och sen blir det en kaka till efterätt , ett mysigt bad och sen GODNATT :) Upp tidigt i morgon och på kvällen ska jag ut och käka med klassen :) Wiho kommer nog bli skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0