Gudmor

Har varit uppe med tuppen idag känns det som iallafall, var otroligt sleten när klockan ringde 09.00 och det är ändå inte tidigt, men kom iallafall upp ur sängen och vi åkte till sjukhuset och det tog ju bara en kvart så det var rätt lugnt :)

Idag ska jag ut och äta middag på Haket med hela min klass, kommer säkert bli super :)

Och en sak till jag ska bli Gudmor :) Tycker det är jätte kul att jag fick frågan om jag ville, har alltid velat bli det och nu är jag verkligen super glad :):) så den 2:a oktober bär det upp till Stockholm :) Längtar redan :)

Ska lägga mig och vila en stund sen är det dags att göra sig klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0