Håll tummarna

Fick inte mycket gjort idag ändå, blev aldrig stan eftersom tiden tickade på och sen blev jag super hungrig så började laga mat och sen var det dags att tvätta, skulle tvätta våra täcken som behövs nu igen när graderna börjar sjunka så nu luktar dem gott och är rena :)

Har även fått handlat lite som vi behövde, sitter just nu bara och kollar på fångarna på fortet och kränger chips, sådana saker ska det vara slut på, har sagt det många gånger men nu ska det gå fast det är såå gott, åh ;P

Sätta sig på ett gym ska jag också göra nu under hösten den saker är iallafall säker :)

Nu ska jag bara hålla kväll, upp tidigt i morgon och fixa en massa, håll tummarna för mig i morgon klockan 1 :):) hoppas bara det kommer gå bra trots jag inte har alla papper , j*la skola :p det är inte så svårt att skriva ett papper liksom men nej då skickar dem hem de istället, trötta mig !!

ajja, ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0