Hot,hot, hot!

Vi klädde på oss en hel del innan när vi skulle ner till stan för vi tyckte det var lite kallt, kommer ner till stan o alla går omkring med shorts och linne liksom, av med jackan och sen tröjan och sen höll vi på att dö av varme båda två, var iallafall på banken, electa och gekko så blev en lite sväng iallafall :) åkte hem och bytade om och sen åkte vi till Lund, sålde ut externa hårdiskar billigt på media market så det blev en runda dit :) Varm är jag verkligen och jag hade behövt plugga lite till i morgon men eftersom jag fattar 0,00 av  det jag ska göra så skiter jag i det och ser hur det är i morgon och får annars skicka in, mer kan jag inte göra helt enkelt.

Ska ut och sätta mig i solen nu ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0