Nu är det dags för..

FREDAGS MYYYYYYYYYSSSSS :)

Yes it is, har precis jobbat klart, svettigt som satan så ska ställa mig i en dusch strax hade jag tänkt mig. Idag är det bara tänkt att vi ska vara hemma och ta det lugnt och bara mysa, ska äta gotte mat idag också kräftor, räkor, sallad, vitlöksbröd för min del och André ska äta kyckling sallad eftersom han inte tycker om skaldjur, hm mes ;P
hihi.

Sen blir det en film med lite chips och popkorn, har fått dille på popkorn , brukar inte tycka om sådana man poppar i micron utan jag brukar alltid köpa färdiga på påse men häromdagen köpte vi dem till micron och jag kom på hur jäkla gott det var ändå ;P

Sitter just nu och avnjuter en kall redbull , light såklart :) måste ju tänka på figuren, HAHA ;P
Aahh nej ska inte sitta här och svamla en massa så ha en trevlig fredag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0