Nu har jag landat!

Hej Hopp !

Har precis landat i soffan, har varit en seg dag men ändå har man gjort rätt mkt känns det som har fått tvätta lite och städat lite och nu har vi precis varit en runda hos Mamma och Jonny och hälsat på innan dem åker till stockholm en vecka då vi ska passa hus och katt :)

blev en sväng inom bali och onoff också men hittade inte det vi sökte så får väl leta vidare helt enkelt. ska sitta här och ta det lugnt en lite stund till och sen ska vi hem till andrés föräldar och käka lite middag, grillat tror jag det blir mumsigt :)

Hörs sen tjing tjing !!

P.S lovar ska tömma min kamera på bilder snart så det kommer upp lite nya här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0