Smakar gummi i munnen

Är sleten till max ska jag tala om för er, det är nog det ända negativa jag har att säga för denna helgen har varit super bra :)
Igår var vi på Bjuvcsburnouten och kolla lite , var faktiskt första gången jag var där och det var helt okej ;) Åkte sedan in till stan käka och hämta upp Andy, sedan blev det en massa körande i stan med alla dem andra :) Åkte ut till Hyllinge och var där typ hela kvällen tills man bara smaka gummi i munnen , åkte in till stan en sväng innan vi skulle åka hem, kom dock inte så långt innan det var en MC olycka precis bakom oss i rondellen så var bara att stanna och hjälpa honom såklart men efter det åkte vi hem och jag somna som en stock, var helt slut i fötterna. Idag klev jag upp från sängen 08.15 och jag var nog mer död än levande, vallåkraträffen stod på schemat idag! Hämta upp Andy och körde sen ut till Vallåkra , parkera och sen har vi gått där hela dagen, är helt slut i hela kroppen och skulle bara vilja lägga mig ner och sova men får vänta till ikväll så man kan somna då. Blir en dusch och en film ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0