Snart är allt över!

Godkväll!

Gud vilken seg dag säger jag bara, skulle gått till skolan i morse men har mått lite skumt nu sen i lördags så jag hoppade över det idag, fredag gäller det iallafall att gå dit och sen är det bara två lektioner kvar och sen är skolan slut, känns konstigt, väldigt konstigt, tiden har gått så snabbt kommer ihåg i början när jag tänkte hur f*n ska jag orka detta i det här tempot men det lugna ner sig efter ett tag antagligen för att man kom in i det hela och tillslut visste man hur man skulle få rätt på både inlämnings uppgifterna och de muntliga proven, skönt! Vi hade praktik innan jul och efter det har det bara rullat på, nästan lite för fort faktiskt. Kommer sakna alla i klassen också, tänkt så mycket folk man har lärt känna genom detta året, både i skolan och på mina två praktiker och jag måste ju säga att dem praktiker jag har haft har varit skit kul och de personer som har arbetat där har varit hur goa som helst. Nu är det dags för en själv att söka jobb och kanske bli en utav dem, helt underbart!

Skulle det inte gå så bra på jobb fronten på det hållet har jag ju alltid mitt städjobb kvar där jag har jobbat i några år nu, inte det jag vill men jag måste ju säga att jag har varit glad och är fortfarande för att jag har ett jobb och kan få pengar på något sätt och slipper allt som har med arbetsförmedlingen och försäkringskassan att göra!!

Det är alltid en säkerhet men mitt mål är ju att jobba med det jag vill som undersköterska och jag ska satsa allt jag kan för att uppnå mitt mål .

Så nu är det bara att köra på några dagar till :)

Åter till denna dagen, det har inte hänt mycket, utan alldeles för lite, var på väla en sväng innan och sen handla vi lite mer än så har vi inte gjort och det är skit tråkigt men men i morgon blir det anorlunda , skönt! Vissa dagar är bara tråkiga och ibland så får det va så bara.

Hade tänkt jag skulle lägga mig i tid ikväll så man får ordning på sin dygnsrytm haha Good Luck.. ajja får väl försöka helt enkelt och se hur bra det går.

Detta får bli allt för ikväll, ha det bra Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0