Super duper nöjd :)

Sarah kom hit innan idag en lite stund innan vi skulle sticka, rocky fick vara här med André så länge under tiden vi var borta.

skulle ju ner till Catflach för att göra ögonfransförlängning vilket blev super duper bra :) jag är skit nöjd, fast just nu känns det lite stelt men tror det är bättre i morgon, nu får vi bara se hur länge det håller :) men det ska nog bli bra !

Har ju faktiskt gjort en hel del på det där stället, satt löshår ett X antal gånger, spraytan har jag testat, ögon+frans färgning, färgat håret, ansiktsbehandling, helkroppsmassage och nu detta :) Kul att dem känner igen en iallafall hehe :)

Ikväll ska jag gå och lägga mig i tid för i morgon är det skola som gäller och föresten denna dagen blev bra precis som jag ville :)

Så med det säger jag Godbye och Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0