svampbob fyrkant

Hej på er igen.

Har verkligen inte gjort ett skit idag egentligen, fick upp älsklingen och sen började jag städa för tro mig det behövdes!

andré har köpt ny telefon och jag hittade några roliga spel där så det är vad jag har gjort resten utav dagen , satt där med hans telefon och spela svampbob ftrkant spel i typ 3 timmar ? eller något åt det hållet, han höll på att få spel för att jag var så tråkigt, haha ajja hade sjukt ont i kroppe när jag beslutade mig för att ge upp, ska dock sno hans tele snart igen och göra klart dem sista banorna :) hihi !!

Vilken sysselsättning egentligen, haha ajja är man seg så är man =/

Fick bli en hamburgare till middag idag så i morgon börjar min nyttiga vecka! skolan i morgon, mindre kul men dock inte så länge så det är helt okej ändå, jobb tisdag och fredag och annars vet jag faktistk inte vad jag ska hitta på, på fredag kommer lilla Rocky iallafall och på Lördag åker vi till mamma :)

detta får vara allt för mig idag, ha det gott =)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0