Ta det eller skit i det!!

Vissa personer som inte kan gå in här och läsa utan att börja hetsa upp sig för allt som händer i mitt och min familjs liv behöver ju inte heller vara här inne och läsa, är så förbannat trött på folk som intresserar sig mer i alla andras liv än tar tag i sitt eget och lever livet medans det varar.

Fan vad jag blir irriterad men det är väl det den här personen vill att man ska bli, varför annars skriva något till en på facebook som inte skulle varit till mig.. aaahhh trötta mig!!
Låt folk bestämma över sina egna liv och välja sina val själv så hade saker och ting nog sätt annorlunda ut.

Kan folk inte ta saker som det är så kan man också skita i och vara här inne och läsa, den här bloggen handlar liksom om MITT liv, ta det eller skit i det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0