Underbart

Godkväll!!

Det var en riktigt trevlig kväll igår måste jag säga, dock tråkigt när folk säger dem ska komma och sen inte gör det men vi hade kul ändå :)
satt här till 12 någonting och sen åkte vi ner till stan, hann gå av bilen och sen var det bara till att sätta sig igen och åka hem, det var ju någon som hade fått liiite för mycket att dricka och det var inte jag ;P
gick här och städa lite och så innan det blev sängdax , skönt att man slapp det i morse när vi skulle iväg på kalas, kom dock en timme försent på grund av att vi var så jäkla sega ;) Missade middagen men den fick vi hos mamma och jonny efteråt, anka , sås och potatis, mega gott :) ska kanske försöka laga det själv också någon dag :)

Har fått en massa paket också nu när man slutat skolan , fick en blomma av sarah igår och lite smink coh så av dansk och marie och ett piercing smycke av André, en rosa skål av hans föräldrar + bror och flickvän :) och utav hans mormor och morfar presentkort på väla och av hans morbro med familj en liten klocka som jag ska ha sen när jag jobbar hur bra som helst :)

Utav mormor fick jag pengar och av Jonny och Mamma ännu mer pengar till en semester till oss båda två så nu har man halva semestern betald i princip ;P Så nu gäller det att spara så mycket som möjligt så man kan åka till något fint ställe :)

Har varit en helg som har varit helt underbar och tack alla ni som har varit inblandade :)

Nu ska jag snart sova, André börjar jobba i morgon så han ska upp 06.00 :( usch, tur man kan sova några timmar extra :)

Godnatt allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0