Ännu en dag i det kalla.

Ännu en dag i nordpolen , brrr :S Attans vad jag fryser, pälsa på mig riktigt ordentlgit i morse när jag skulle till jobb men ändå är det kallt. usch och fy och tvi :(

Idag är det som sagt dags för Zumba , ska bli kul o testa på på riktigt och inte stå hemma o kolla på en dvd liksom. Innan det är dags ska jag även hinna fixa käk till oss och lite sånt även en solning ska jag hinna med idag men det får bli efter jag tränat klart. Måste försöka hinna sola ytterliggare en gång till i morgon direkt efter jobb efftersom jag ska ta bort mina andra leverflcäl i morn klockan 13 och jag vill inte vara vit längre haha :)

och det bästa av allt, dagarna på sjukhuset börjar rulla in rätt bra nu faktiskt tror detta kommer sluta kanon bra och det bästa av allt så är det på den avdelning som jag vill va på :):) Hoppas nu bara att jag jobbar denna veckan ut o sen får tjänstledigt o inte en massa klabb o sånt som vanligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0