Det går bra nu, kompis det går bra nu :)

är såå glad just nu :):)
Var ju sista dagen för mig på städjobbet idag och sen har jag ledigt ett tag framöver för att försöka få in en fot på sjukhuset och det går så himla bra just nu :) Har under dagen tackat ja till några turer så nu har jag veckan som kommer full med jobb , känns så skönt att det har gått så bra nu och får hoppas att det fortsätter så jag kan få ett vik sen. wiiihoo säger jag bara :):)

Fick även samtal från Camilla imorse så ska ut till åstorp och städa där ute så fort jag har tvättat klart och det har jag om en timme typ :) Måste dock få i mig något att äta också och ikväll blir det fredags mys som vanligt härligt :):)

P.S. Spinningpasset igår var inte 45 minuter utan 65 och tro mig jag svettades som en gris och då menar jag ordagrant, svetten rann på hela mig plus alla andra som cyklade, det var sjukt jobbigt och det är för jävla äckligt när det bara rinner i hela pannan haha, såg ut som jag hade doppat huvudet i massa vatten, USCH!!
men så härlgigt det är att träna, så nu jäklar ska jag köpa mig ett gymkort och älsklingen också :):)

Nu ska jag kissa och sen ut i tvättestugan ha en bra fredag allihopa Byee :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0