IKEA

Vi fick en hel del på IKEA idag faktiskt, skulle egentligen köpa tallrikar som vi hade sett där men dem var slut så får väl vänta ett tag och hoppas att det kommer in fler :) blev en blandning av massa smått o gott som behövdes :)
Solat har vi också hunnit med idag igen, skönt men nu får det bli en paus i någon dag :p så man inte ser ut som en kräfta sen för det vill man ju inte precis.

Blev jobb i morgon för min del, skönt men PUH jag ska gå upp halv 6 :( :( fifan det gillas inte alls !
Torsdag ska vi hjälpa en vän att flytta så det är full rulle dessa dagar också , gott !!

Ska hoppa in i duschen nu så jag slipper stinka solarie ! Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0