Julen är över

Nu är julen över och den har faktiskt varit väldigt bra, var hemma hos andres föräldrar på lillejul, åt kalkon och massa annat gott och fick lite paket :) På julafton var vi hemma hos Mamma och Jonny, kalle anka såg vi dock hemma , börjar bli lite trött på det där programmet men det hör ju ändå till på något sätt.
Åt iallafall julmat och fick paket där också :):) Sen var vi ute och körde en sväng, kasa runt lite med VOLVON som Andre har köpt som vinterbil, hahha skit ful men den rullar iallafall :P

Har även hunnit med att jobba lite, varit på väla med alla andra miljoner människor, stod i kö i säkert en timme för att jag bara skulle fixa min klocka och igår var vi även på Mediamarkt och nova lund, center syd och city gross så har fått med en hel dell dessa dagarna vilket är riktikgt skönt :)

Igår kväll spela vi också kinect på xbox, köpte det där sport spelet och vi höll på här ända till 1 i natt när jag hade skit ont i min arm efter all bowling haha och idag är den inte mycket bättre :p

Vad som ska göras idag får vi väl se, kanske IKEA en sväng och se om man hittar någonting skoj.

Nu är det bara några dagar kvar tills det är Nyår och jag har inte den blekaste om vad vi ska hitta på men det löser sig alltid :)

ska fixa till mig lite och sådär nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0