Julmarknad hela helgen =)


Igår åkte vi som sagt till tivoli i köpenhamn på julmarknad. Kom iväg ganska så sent så tänke att det inte var så mycket folk som åkte då men vi hade så fel, skit mycket folk som skulle med båten , skit mycket folk som skulle med tåget, skit mycket folk som skulle in på tivoli men det var riktigt mysigt :) alla lampor, snö och folk :):) Tur vi klädde på oss riktigt ordentligt för ingen av oss frös direkt, bara om händer o ansikte men vi var där ett tag och sen skulle vi ta tåget hem, som var försenat så fick stå där och vänta bland flera 100 andra människor och sen var det bara att tränga sig fram och vi lyckades få varsin sittplats :) Tur det för tåget stannade på varje staion så det tog sin lilla tid, tog båten och bussen hem och sen blev det lite mat i magen o sen gick vi och la oss, lika slut båda två :)

Och idag var vi hos Andres föräldrar och vi var även på Fredriksdals julmarknad, riktigt mysigt det också fakltiskt :):) Och guuud vad det har snöat exakt hela dagen . SÅ i morgon får man gå upp i tid så man hinnet få bort all snö från bilen :)

Denna helgen har varit riktigt bra och mysig med min älskling och i morgon börjar jag jobba på sjukhuset istället , så härligt :) dock bara som tim men bättre det än ingenting alls !!

Nu ska jag bara dö i soffan ett tag framför tvn tills det är dags för sängen :) Bilder från helgen får komma upp så fort jag har tid att lägga över dem :)

En sak till, nu när personen själv har gåt ut med det kan jag också göra det :) Världens bästa Sarah ska bli mamma :):) Är så fruktansvärt glad för henne och martins skull :):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tack gummsi :)

2010-12-06 @ 09:49:40
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0