Klä på sig allt man kan för att hålla värmen

Natten gick faktiskt väldigt fort vilket var väldigt skönt faktiskt, fastnade i min bok som jag nästan hann läsa ut och bra är den , inte ofta jag läser en bok men när man sitter vak så är det perfekt eftersom man bara sitter där och inte kan gå där ifån när man vill så behöver man en sysselsättning så att tiden går och det gjorde den :) Åkte hem och sov, ställde klockan på halv 12 så jag hann buda på tradera men i sista minuten är det någon f***a som budar över mig, så det var bara att lägga sig och somna om igen i någon timme, upp och duscha och göra ve sig och sen iväg och hämta mormor, hon fick handla sin sista julklapp och sen åkte vi hem till henne och snacka lite :) Kom hem och sitter nu här och letar som en galning på alla möjliga sidor efter den där saken :p snart kommer älskling hem från jobb, hoppas jag iaf :) så vi kan åka ut på väla, city gross och lite andra ställen så vi får saker fixade.

Kallt som attans är det ute också, knappt så man vill gå ut och här inne är inte heller den bästa varmen, j*la helsingborgs hem säger faktiskt som är för snåla för att höja värmen men men man får väl bädda in sig och ta på sig alla kläder man kan få på sig för att lyckas hålla sig varm.

Näe ska inte sitta här och klaga, man ska väl vara glad för att man har någonstans att bo helt enkelt :)

Ska leta lite till nu innan André kommer :) Ha en kall dag , Puussss !!


Kommentarer
Postat av: Thomasann

Hello admin, nice site you have!

2011-11-27 @ 17:59:24
URL: http://thomasann.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0